čtvrtek 30. ledna 2014

HXIT Daily: Abs & Lower Body


Patřím do skupiny těch, co jsou obzvlášť nespokojení se spodní částí těla, a to především se stehny. Ať cvičím nebo ne, vždy se zvětšují. Jediné, co snad na ně ještě platí, je běh. Naštěstí mě běhání baví, a tak se ho nebojím do cvičení zařazovat. Dávám však přednost běhání venku, kde dokážu uběhnout klidně dvojnásobek vzdálenosti, co na páse ve fitku. Tam mi to prostě nějak nejde. Bohužel nežiju v Kalifornii, kde je po většinu času krásné počasí, a tak mi nakonec nezbyde nic jiného než si jít zaběhat do toho fitka.


Tento workout jsem tedy zaměřila především na nohy, zadek a břicho. Cviky na břicho nevynechávám nikdy. Jednak jdou na něm nejrychleji vidět pokroky, čili se mi nejrychleji tvaruje a ty cviky mě navíc hrozně baví. Obzvlášť ty v plank pozici, kdy nadávám, brečím, tečou ze mě litry potu, ale stejně si naložím další...a další...a další.


Délka workoutu: 1 h 16 minut
Cvičební pomůcky: podložka, činky, švihadlo (kdo nemá, improvizujte - nějaký "provaz" se doma určitě najde a nebo rovnou skočte do hračkářství, kde stojí okolo 30 Kč), balón (volejbalový) - ten pro změnu nevlastním já, a tak jsem použila pevný polštářek

1. stretching (5 min)
2. We skip the rope - HIIT workout podle Nikki (17 min)
4. Thigh Workout (7 min)
6. Six Pack Abs (7 min)
8.  stretching (5 min)


P.S  Tentokrát jsem se po cvičení musela do koupelny doslova doplazit, haha. Bylo to "trochu" náročnější než předchozí workouty, ale rozhodně se to dá zvládnout :)

...

Zase mi nezapomeňte do komentářů napsat, kdo mnou sestavený workout vyzkoušel :) Vždy mě to moc potěší.


SHARE:

20 komentářů

  1. Ty obrázky <3
    Já patřím do stejné skupiny jako ty :D ..takže o víkendu nejspíše vyzkouším tvůj workout :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen do toho :) Nebudeš litovat :)

      Vymazat
    2. taky se na workout podívám!

      Vymazat
  2. Zlato, máš obráceně název! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepší? Kosmetická chybička se vloudila :-D Ale na internetu je to k dohledání i obráceně, tak to asi moc nevadí :)

      Vymazat
  3. Taky jsem na tom nejhůř se stehny :/ Ale už jen jak na to koukám, je jasné, že tohle bude pěkná nálož, zařadím ji hned jak mi bude trošku líp :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mít tak hodinu denně čas :/ a síly :D když je člověk 10 hodin v práci, tak už se mu pak do hodinového cvičení nechce...ale sakra zadek a stehna bych potřebovala zpevnit jako sůůůl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, někdy i ta hodina se nenajde. Třeba dnes jsem byla taky v práci v 10, a tak jsem to vzdala. Každopádně, kdybych to tak měla pravidelně, asi bych si jednou za čas přivstala :) asi určitě...

      Vymazat
  5. Pěkně sis dala do těla! :)
    Ty obrázky jsou skvělé.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty obrázky mi vždycky dají odhodlání jít cvičit!:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, děkuju za tipy :) Až vyzkouším, dám vědět.

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. S dovolením jsem na tvůj blog upozornila na této stránce - snad nevadí :)

    https://www.facebook.com/IWorkoutBecauseILoveMyBodyNotBecauseIHateIt

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, že nevadí! Děkuji moc! :)

      Vymazat
  10. Pěkně sis mákla :) Máš to cvičení hezky sestavené. Mě na břicho také neskutečně baví cvičit, tedy ale i na nohy a zadek...co nesnáším je horní polovina těla, ale na tu bych se právě měla nejvíc zaměřit. A musím se smířit s tím, že ať běhám, skáču, posiluju nebo bůhvíco ještě, stehna budu mít vždycky objemnější a nasvalená..ale tak co, aspoň se mi neklepou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No, mám to stejně. Ale zatím se ještě klepou, tak na tom musím máknout :D:)

      Vymazat
  11. Xhit mě taky strašně baví :) super je, že si můžeš vybrat co chceš cvičit, můžeš se vyhnout cvikům na který nemáš chuť, což třeba u Jillian nemůžeš (ale ta tě zase donutí je udělat :D) takže když mám třeba nějaký línější den, tak si sestavím lehčí workout a většinou to dopadne tak, že mám po chvíli chuť víc zamakat, tak najedu na něco těžšího :D takže XHIT SUPER! :D

    OdpovědětVymazat
  12. pěkně cvičíš:) xhit mám moc ráda, a jsem ráda, že opět začala Rebecca přidávat nová videa :)
    Jinak ti chci říct že už asi týden chdoím na tvůj blog a moc jsem si ho oblíbila:) máš strašně krásné fotky a píšeš moc hezky:) doufám, že článků bude čím dál víc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. No slyšela jsem, že obě nová videa jsou už rok stará, tak uvidíme...
      Jéé, to mě moc těší! Děkuji moc. Budu se snažit zlepšovat, jak v kvalitě, tak i v poštu příspěvků :)

      Vymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig