čtvrtek 12. listopadu 2015

Cardio, Metburn (Gorilla Fitness)


Před měsícem jsem začala testovat nový “spalovač” Metburn od Gorilla fitness. Musím říct, že spalovačům odjakživa moc nefandím, ale tento mě oslovil. Proč ty uvozovky? Nejedná se totiž o klasický termospalovač nebo karnitinový preparát. Metburn pomáhá při omezení jídla (předpoklad redukční diety), podporuje metabolismus a samotné spalování tuků. Navíc je narozdíl od jiných spalovačů zcela bezpečný pro všechny (kardiaci, diabetes - u některých tipů, lidi se zvýšeným cholesterolem, tlakem a podobně).

A jaký je tedy princip fungování?

1. hlavní ingredience: glukomannan nestandartní vlákniny, která snižuje výrazně GI potravin, omezuje ukládání tuků, zasycuje (klasická fce vlákniny).
2. obsahuje pyrohroznan vápenatý (puryvát Ca) - Pyruvát (Pyruvic Acid, Kyselina pyrohroznová), je přirozeným metabolitem sacharidů, který se podílí na tvorbě acetyl-koenzymu A, který tvoří hlavní "palivo" v Krebsově cyklu. Podávání pyruvátu zvyšuje až o 48% odbourávání tuku a o více než 20% zvyšuje výkonnost, zejména vytrvalostního a silově-vytrvalostního typu, a má ochranné antikatabolické účinky na svalovou tkáň. Zvýšené spalování tuku se projevuje i bez cvičení. Minimální denní dávka činí 6-10 g čisté látky, která se přijímá rozdělená do více tj. 3-6 menších dávek během dne. Při dobré snášenlivosti trávicí soustavou je možno přijímat i 30 g denně, což je v praxi popisováno jako účinnější množství. Výrobek se bere asi hodinu před zahájením sport. výkonu, dále v pravidelných dávkách během dne, kdy plná účinnost výrobku se projeví po 5 dnech pravidelného příjmu. Horší tolerance trávicí soustavy se projevuje nevolností nebo průjmem. Větší tolerance se dosáhne příjmem po jídle, nebo dodatečným příjmem vody.
3. obsahuje další látky posilující krebsův cyklus (metabolický obrat)
4. zvyšuje citlivost na inzulín (tělo lépe pracuje se sacharidy)

Jak ho užívat?


Užívat by se měl 30 minut před jídlem a vždy 3 tobolky, zapít velkým množstvím vody. Lze dávat i dvojnásobek dávky (10 tobolek denně) a cyklovat to - tj. na týden dávat 20 tobolek a pak zase 10, a pak zase měnit.

Jak už jsem na začátku uvedla, je důležité si uvědomit, že se nejedná o žádný termospalovač, čili samotný účinek na sobě přímo nepocítíte. Jediné, co můžete zaznamenat, je větší zasycení, díky vlaknině. (Ale opravdu dbejte na pitný režim!!!) Metburn posiluje procesy v těle kuprospěchu spalování tuků bez zvýšení tlaku, zhoršení usínání, snížení vlastní produkce karnitinu a tak dále. Chcete-li tedy spalovač, který vaši redukci urychlí zcela přirozenou formou a bez nějakých "zdravotních následků", pak mohu sama za sebe Metburn jednoznačně doporučit!

Kardio na lačno


,,Cvič ráno, předtím než tvůj mozek zjistí, co vlastně děláš."

Nikdy jsem nebyla velkým příznivcem cvičení na lačno. Pokud jdu cvičit v dopoledních hodinách, vstanu tempem lenochoda, poté si připravím snídani, kterou si poměrně dlouho vychutnávám a nechávám si přibližně 2 hodiny na vytrávení. Jednou za čas však udělám výjimku a rozhodnu se jít do fitka hned po probuzení. Tak jako minulý týden...Na lačno tedy zvládám jen kardio, jelikož trénink si stále bez snídaně neumím představit. Ale věřte, že i to kardio chce z mé strany nemalé přemlouvání. Nejméně třikrát vždy zaváhám, ale nakonec teda jdu... Většinou volím 45 min svižné chůze do kopce.  A jaké je vaše oblíbené kardio?

GIVEAWAY

Pro ty z vás, které Metburn od Gorilla Fitness zaujal, mám tady šanci vyhrát 1 balení (v hodnotě 699 Kč)!


Podmínky soutěže:
1. Být mým pravidelným čtenářem, sledovat mě na FB, a pokud chcete, tak i na Instagramu (veronica_ova)
2. Napsat mi do komentářezda-li používáte nějaký spalovač, popř. jestli cvičíte na lačno + mi připište váš e-mail, abych vás v případě výhry mohla kontaktovat.
3. V případě sdílení na svých sociálních sítích (nutno přidat odkaz do komentáře), můžete přidat komentáře dva! :)

Soutěž potrvá do 30.11.2015 a následující den na FB vyhlásím vítěze :)

Hodně štěstí! :*


SHARE:

20 komentářů

  1. Spalovač zatím nepoužívám, ale rozhodně bych nějaký chtěla vyzkoušet (y). Jinak na lačno necvičím, není mi pak většinou dobře..max chodím běhat na chvilku ráno na lačno a nebo si dám něco menšího, třeba jogurt nebo ovoce..
    klarka.liskova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Spalovac jen "obcas" na nakopnuti Caffein a Synephrine,ale od posledniho treninku,kdy mi bylo z nej silene soufl (nejak jsem zapomnela a nestihla jist), nepouzivam ani to.
    Nalacno necvicim, byly doby kdy ano a vyhovovalo mi to, jen prisly na zmar svaly :(
    Kardio nejezdim zadne :D max po trenink,kdy uz moc nevnimam a s mobilem v ruce pul hodiny pretrpim :D
    Hanabuckova28@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Spalovač nepoužívám, pořádně ani nevím, jak funguje. A raději cvičím navečer, až se vrátím z práce kolem 18-19 hodiny. Cvičila bych i ráno a dopoledne, ale to pracuji a o víkendu ráda vyspávám :D
    lucie.jenickova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Veru, spalovač nepoužívám žádný a přiznám se, že ani nejsem zastánce kardia na lačno úplně prostě s prázdným žaludkem, obzvlášť já jako maxi jedlík si to ani nedovedu představit =) FB i blogísek sleduji (už delší dobu):-)
    lucie.syslova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za další doporučující článek, je fajn si přečíst recenzi od někoho kdo už spalovač vyzkoušel. Já jsem používala Clenburexin a kromě podivné chuti jsem byla spokojená. Nakopnout dokázal výborně, musela jsem dávat bacha, abych si ho dala max do 17 hod, jinak jsem nespala. Teď už dlouho neberu žádný spalovač. Kardio na lačno mi bohužel nedělá moc dobře, motá se mi pak hlava a jsem zralá si lehnout a prospat se.
    magdalenastrzinkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Už několikrát jsem nad spalovačem přemýšlela. Vždycky zatím vyhrála konev zeleného čaje a kvalitní káva. Tohle zní ale opravdu zajímavě! :)

    Nikol (nikolmudrova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  7. já mám synephrine od Nutrendu a carnitin, asi bych toho do sebe měla sypat víc, nějak nic nezabírá :D Redrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Spalovače upřímně nepoužívám, ale chtěla bych to zkusit, jen tak, co bude za efekt. A kardio na lačno? Tak to by mě zabilo! Nejsem jeho příznivcem ani normálně, natožpak bez mé milované snídaně! :D

    MissNothing (worldaroundmissnothing@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky, používám jen HMB, což vlastně trochu pomáhá spalovat a udržovat (budovat) svalstvo. Jinak žádný spalovač zatím nemám, ale chtěla bych určitě zkusit. Jen nevím jaký :)). Co se týká cvičení na lačno, tak to mi moc nevyhovuje. Jakmile mám hlad, jsem vyřízená - je mi špatně, omdlívám, je mi na zvracení apod. Ale ráda cvičím brzy ráno. Takže cca v 7:00 být ve fitku, je pro mně kvalitní zahájení dne :)
    Blanka.Skulavikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj ,spalovac nepouzivam ,ale rikala jsem si ,ze bych nejaky vyzkousela :-) Se cvicenim na lacno nemam problem ,vetsinou provadim ,kdyz jdu do prace a nebo na lacno vetsinou i behavam.
    majsela69@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dřiv jsem jej pouzivala denne, pak mi dosel a uz jsem se k nemu nejak nevratila. Planuji ale opet zacit, takze se mi tahle giveaway paradne hodi :).
    Vsude sleduji, uz nejakou dobu ;)
    Na lacno zvladam taky jen kardio, to vetsinou maximalne 1x do tydne :)
    Fitmaddie24@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Spalovač zatím nepoužívám, ovšem ráda bych to někdy vyzkoušela. :) Na lačno cvičím pouze ráno kardio, pokud mám čas. Ovšem to se moc často nestává- tudíž cvičím odpoledne po svačince. :)
    klikna1@seznam,cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj ,
    Spalovač zatím nepoužívám, ale ráda bych ho chtěla zkusit.A na lačno cvičím. Ze začátku se mi nechtělo a musela jsem se přemlouvat, ale vždy jsem se přemluvila, jelikož jsem věděla, že až přijdu pozdě večer ze školy, tak už se mi nebudu chtít vůbec a nebudu mít čas. A teď? Je to pro mě ranní rutina bez které si už neumím představit ráno vždy mě to do toho dne, tak na kopne a hned mám lepší den .
    Email: lucie.mackova10@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Na spalovače jsem po špatné zkušenosti už dlouho nepomyslela. Poslední dobou o nich zase slýchávám často, sama se v tom ale neorientuji a nevěděla bych po čem přesně sáhnout. Tady je skvělé, že máš produkt už vyzkoušený ty. Ráda bych si ověřila, že opravdu existuje něco, co by mohlo být docela užitečné a bezpečné zároveň.
    Kardio na lačno nee, hned po probuzení mívám hlad a těším se na svoji kašičku. V takovém stavu po ránu si nedokážu představit ještě někde funět jako vůl (a to já teda při kardiu ráda :-D)!
    Duzimarketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. na fb sleduji + jsem sdílela :)
    Spalovač jsem nikdy neměla, ale potřebovala bych jej jako sůl..ona je to poměrně drahá věc, pokud chce člověk kvalitní, takže jsem si jej zatím nemohla dovolit..Samotnou by mě zajímalo, zda to se mnou něco udělá..cítím už delší dobu, že by mé tréninky chtěly něčím podpořit..
    email: zombiegirl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Spalovač jsem nikdy neměla. Důvod je jednoduchý- finance. Jsem student a díky kroužkům a nyní už několikaměsíčnímu svičení v posilovně, nemám čas chodit na brigádu (pouze o prázdninách), a tak by mě ani nenapadlo si něco takového koupit. Nicméně vzhledem k mému cíly= nabrat svaly bez tuku (možná i nějaký dostat pryč pokud tam je), se zapojuji do soutěže.
    Nalačno jsem asi před rokem párkrát doma cvičila nějaké kardio, nevadilo mi to, jenom jsem měla při cvičení chuť na snídani. Nyní si myslím, že by to pro mě asi nebylo to pravé, protože jednak nemám ráno většinou čas a i kdybych ho měla, tak si nemyslím, že je to efektivní,
    Blog pravidelně čtu, sleduju tě přes fb a in. (případně dodám svá jména)
    theia.gab@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduju tě jak na FB, tak na instagramu (Lucie Diepoldová, lucie_nna)
    Ačkoliv jsem se o tobě dozvěděla teprv nedávno,tak se mi tvůj blog moc líbí.
    Na lačno cvičím (od 7 od rána před prací) a spalovač jsem používala dřív v tobolkách, teď už tak nějak ne, ale ráda bych se k němu vrátila.
    luckkaa1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Spalovače nepoužívám, myslím, že u mě není potřeba, ale tento mě zaujal a ráda bych jej vyzkoušela. Cardio na lačno zvládám, ale poslední dobou jej neaplikuji. Zkouším změny. :) e-mail: trejtnarka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig