pondělí 3. března 2014

Cardio Circle Workout



Včera jsem neměla náladu ani na běhání (A že teď běhání vážně miluju! Konečně jarní počasí, které naskýtá tolik pohybových možností!) ani na žádná videa, a tak jsem se rozhodla, sestavit si takový vlastní lehčí kruháč, který jsem zakončila posilováním na břicho. Odjela jsem si ho pouze třikrát, ale počet kol je samozřejmě na vás - víc kol, víc potu, ráno větší pravděpodobnost, že vás bude všechno bolet. Procvičíte při něm nohy, zadek, břicho, ale i ruce. 

P.S  Předem se omlouvám, ale nenuťte mě psát názvy cviků v češtině :-D Při cvičení můj slovník česká slova prostě nepoužívá a místo "jumping jacks" říkat "skákej panáka" mi prostě příjde hrozně vtipné :-D Avšak pro ulehčení těm, co se cvičením teprve začínají a v anglických názvech se tak ještě moc neorientují, jsem všechny cviky doložila fotografií.



Celý kruháč opakujte nejméně 3x! 
Mezi každým kolem jsem si dala maximálně minutu pauzu. Po prvním snad ani ne 30 sekund. Vážně to není nic extra náročného.

Podle různých videí si troufám tipnout, že za jedno kolo byste mohli spálit necelých 100cal, ale to je pouze můj možná úplně špatný odhad a taky záleží na tom, jak moc intenzivně budete makat, a jaké závaží použijete. Já použila 2 kg činky - u squatů, lunges a russian twists (obě činky = 4kg). Samozřejmě můžete jet i bez závaží a naopak se zaměřit na rychlost.

Na závěr jsem dala asi 15 minut nejrůznějších cviků na břicho. Nejraději mám cviky v plank pozici a teoreticky vše, kde se využívá váha nohou. Pro začátečníky (kteří ještě neznají mnoho cviků) opět doporučuji zabrousit na má oblíbená videa od XHIT Daily (odkaz zde). 

Moje hlavní motto v posledních dnech. Vnější změny jsou na první pohled téměř nulové,
ale za to pocitově jsem na tom lépe než kdy jindy, a proto KEEP GOING! 
...

Pokud se rozhodnete kruháč odcvičit, napište mi své časy. Ráda se srovnávám s ostatními (a zjišťuju tak, jak špatně na tom jsem :-D). 
Neznáte nějaká dobrá workout videa zaměřená na nohy? Stále nějak nemohu najít to "pravé ořechové".

SHARE:

15 komentářů

  1. Urcite vyskusam, dufam ze aspon tri krat to dam a potom porovname ! :-D

    OdpovědětSmazat
  2. Určitě vyzkouším! Díky za tip!:-)

    OdpovědětSmazat
  3. takové tréninky mám nejradši

    OdpovědětSmazat
  4. Ahojky, dnes začínám s Jillian, hned, jak se dostanu trochu do formy, vyzkouším a napíši Ti sem můj čas. Také mám ráda porovnávání se! :-D ;-)

    OdpovědětSmazat
  5. Díky za tip:) plánuji si do workout plánu taky zařadit takový nějaký kruháč, takže se od tebe stoprocentně inspiruju:)) A dobré cvičení na nohy má podle mě NTC, z toho jsem vždycky mrtvá a nemůžu chodit:D

    OdpovědětSmazat
  6. Ahoj, už dlouho sleduju tyhle typy blogů včetně toho tvého. A co se týče workoutů na nohy, taky jsem nemohla nic skvělého najít, upřímně musím říct, že XHIT moc nemusím, cvičím jedině na břicho, ale ne s Rebeccou - je mi strašně nesympatická! :D I tak jsou to převážně lehká cvičení, takže břicho posiluju i jinak. Teď ale mám pár oblíbených videí. Na nohy miluju tyhle: http://www.youtube.com/watch?v=-C7IJM7skLk , http://www.youtube.com/watch?v=Ux4tzO6Uaxk , http://www.youtube.com/watch?v=mGvzVjuY8SY . Tak je můžeš zkusit a dej mi vědět, jak se ti líbí :D

    OdpovědětSmazat
  7. Ja som kruhový skusila v utorok a v stredu vo fitku a dneska umieram od svalovky na nohách. Ale ja som to robila tak, že mala som ako 2cviky na brucho, 2cviky na zadok, 2cviky na nohy a atd proste rozdelené do častí a 1 cvik som robila 30sekund, potom 2. cvik zas 30 sekund a takto som to striedala 4 minuty. No neviem, či sa chápeme :D našla som to tak na posilka.tv tak som to vyskušala ale niektoré zvyknem robiť aj na série, pri ktorých sa mi ťažko pozerá na hodinky. Ale myslím si, že taký dobre zostavený kruhový je omnoho účinnejší než keby cvičím dajme tomu len na dve partie denne :)

    OdpovědětSmazat
  8. Fajnéé mě pomohlo za týden z ztímhle 6kg dole .. dík!!

    OdpovědětSmazat
  9. Také zkusím, díky jídelníčku mám teď 5 kg za tři týdny a do toho jsem zapojila trénink, pár cviků z tvého blogu zkusím také :-) Jen né všechny páč trpím na bolavá záda.. :-(

    OdpovědětSmazat

© Veronika Duzi | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig